Ümraniye Boşanma Avukatı

Evlilik birlikteliğinin sonlandırılması için eşler arasında boşanma davası yaşanır. Türüne göre her dava farklı sürelerde tamamlanabileceği gibi, belli şartların oluşmaması halinde talebin reddedilmesi de söz konusudur. Dava açan tarafın boşanma talebini desteklemesi ve gerekli olması halinde şahitlerle güçlendirmesi maddi ve manevi açıdan yaşanan zorlukların minimum seviyeye inmesini sağlar.

Hukuk Büromuz Ümraniye İlçesine komşu Altunizade semtinde bulunmaktadır. Büromuzda Ümraniye boşanma avukatı, Ümraniye anlaşmalı boşanma avukatı gibi hukuki hizmetler verilmektedir. Bu konularda telefon ile arayarak veya info@cetinkayahukuk.com adresine mail atarak veya ofise gelip yardım alabilirsiniz.

En Sık Rastlanan Boşanma Sebepleri

Son yıllarda artan boşanma davası nedenleri arasında;

* Şiddetli geçimsizlik,

* Aldatma,

* Hakaret,

* Maddi sıkıntılar,

* Şiddet ve

* Evi terk etme ilk sıralarda sayılabilir.

Karşılıklı anlaşarak boşanmaya karar veren çiftler, tek bir avukata vekalet vererek süreci takip etmesini isteyebilirler. Profesyonel bir şekilde yönetilmesi gereken dava dönemi, yeterli deneyime ve hukuk bilgisine sahip bir avukat önderliğinde 2 hafta gibi kısa sürede sonuçlanabilir. Boşanma davaları 2 yıla kadar da uzayabilir. Etkili bir dille hazırlanacak boşanma dava dilekçisi durumun özeti niteliğindedir. Çiftlerin davaya başlarken sonuçta boşanma kararı çıkamayabileceğini ve hakimin tarafların önce ayrı yaşamayı denemesini önerebileceğini bilmesi gerekir.

Anlaşmalı boşanmanın gerçekleşebilmesi için tarafların en az 1 yıl evli kalması zorunludur.

Çocuğu olan çiftlerin her konuda anlaşmasına rağmen çocuklar konusunda anlaşamaması davanın çekişmeli olarak devam etmesini zorunlu kılar.

Aile Hukukunun Temelleri

Günümüzde boşanma davalarının sayısının artması buna rağmen evliliklerin azalması aile birlikteliğinin temellerinin sarsıldığının net bir göstergesidir. Konu hakkındaki deneyimli bir avukat veya hukuk bürosu ekibi, dava sürecinde müvekkiline destek olmakla kalmaz, istenen sonucun elde edilmesinde de önemli rol oynar. Tarafların yalnız ve stresli oldukları çekişmeli davalarda yeterli ve güncel hukuk bilgisine sahip olan bir avukat, her iki tarafın da hasar almadan yeni bir hayata başlamasında önderlik yapar. Boşanma ile sonuçlanan davalar, evlilik birliğinin hukuki olarak da sonuçlanmış olması anlamına gelir. Alınan kararın ilgili birime aktarılmasının ardından kadının ilk soyadına dönmesi de mümkündür.

Çocuklu çiftlerin anlaşmalı olarak boşanma davası açması hem kendi hem de çocuklarının sağlığı açısından gereklidir. Boşanma protokolünün deneyimli bir kişi tarafından hazırlanması tarafların haklarının her zaman en iyi şartta korunması için önemlidir. Boşanma davasının sonuçlanmasının ardından taraflar arasında; velayet, mal paylaşımı, nafakanın belirlenmesi ve korunma talepleri hakkında yeni davalar açılabilir.

Call Now Button DMCA.com Protection Status